Itโ€™s black over Bills mothers! โ˜”๏ธ



Show first post

270 replies

Userlevel 7
Badge +11

Can I put in a request for some sunbeams please, Iโ€™m feelingย left out.

hereย :closed_umbrella:ย use mine if it rains

ย 

Userlevel 7
Badge +9

Boy oh boy, itโ€™s a scorcher ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿšฟ๐Ÿšฟ๐Ÿšฟ๐Ÿšฟ๐Ÿšฟ, wowsa! In normal times, thisโ€™d be proper all day in the sea weather! Dripping kippers! Just about bearable with loads of water, and doing zilch ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘ย 

Userlevel 7
Badge +9

Sooooooooooooooo much fresher today ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘, just nice. Hazy sun, few clouds, but lovely fresh air, no sticky humid heat๐Ÿ˜“. Saying storms later, and high temps again, but Iโ€™ve got a feeling itโ€™s going to stay comfortable ๐Ÿ‘

Userlevel 7
Badge +9

Still 26

Still no rainย 

Still no breeze

Still no storms

I may as well live in dubai at this rate.

Userlevel 7
Badge +9

OMG ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€, absolute raucous thunder ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ, lightning galore โšก๏ธโšก๏ธโšก๏ธโšก๏ธsoooooooo pitch black ๐ŸŒ‘, and monsoon hail like you have never seen โ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€ #stsyingcosy

Userlevel 7
Badge +9

Monsoon rain most of today in fact โ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธ, but now a few sunny spells peeping thru. Very cool temps, almost rather autumnal ๐Ÿ‚๐Ÿ๐Ÿ‚๐Ÿ๐Ÿ‚๐Ÿ๐Ÿ‚๐Ÿ

Userlevel 7
Badge +11

miserable as usual, and soย is the weatherโ€ฆ

plip plop splish splashโ€ฆ.

Nonstop rain here today, but still feels quite warm.

ย 

Iโ€™m not ready for it to be Autumnโ€ฆย :scream:

Userlevel 7
Badge +9

Relentless gales all night long, and still sooooooooooo strong ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ! Never heard wind so loud! Thatโ€™s just indoors ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿƒโ€โ™€๏ธ๐ŸŒช๐Ÿ’จjk hee. But boy oh boy oh boy, Ellen is soooooooooooooooooooooooooo fierce!!!!!!!!!!! ๐Ÿ™€

Userlevel 7
Badge +9

Its a bit breezy here but very little rain.ย 

But it turns out the people who are drilling for water have been rain delayed on their last job?????

Userlevel 7
Badge +9

Ellen is getting on ones Nellie Noodles now, as constantly losing my broadband connection aaaaaaaargh ๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก, sillyย flashing orange hub!

Userlevel 7
Badge +9

Wowsa re Francis! ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€OMG SOOOOOOOOOOOO fierce๐ŸŒช๐Ÿ’จ๐ŸŒช๐Ÿ’จ๐ŸŒช๐Ÿ’จ๐ŸŒช๐Ÿ’จ' and relentless monsoon โ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธ all night long. In fir the day for sure. Sooooooo dark ๐ŸŒš. Deffo a day for Mortimer Whitehouseย fishing ๐ŸŽฃboxset ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿ‘. #cosy

@Bevย how do you keep track of all the storm namesย :smile:

Itโ€™s pretty bleak here, the windโ€™s so strong the rain is falling in every direction! Definitely a day to be indoorsโ€ฆย 

Userlevel 7
Badge +9

Hee hee, caught it on Sky News Nat ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’จ

Iโ€™mย enjoying the.boxset ย ๐ŸŽฃ๐ŸŽฃ, definitely a day for cosy viewing ๐Ÿ‘

Deffo a day for Mortimer Whitehouseย fishing ๐ŸŽฃboxset ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿ‘. #cosy

Sounds like a top plan @Bevย :tropical_fish:

Userlevel 7
Badge +9

Hey Marc, in series two, Ep 3, they use an electric car, pretty nice ๐Ÿ‘

Userlevel 7
Badge +9

Feels sooooooooooooo much colder today! ๐Ÿ™€โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธReal strong winds ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จ๐Ÿ’จso proper windchill factor brrrrrrr! Monsoon most of today โ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธand soooooooooo dark ๐ŸŒš. This is sooooooooo not August banky weather!

Userlevel 7
Badge +9

A gorgeous three days of weather ahead ๐Ÿ™€โ˜€๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Ž

Almost feels like it should be a banky hol weekyendybendy as Monday due to hit 27 ya bugger ๐Ÿ˜›๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ‘๐Ÿ‘™๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…ย 

Userlevel 7
Badge +9

This weather is beyond gorgeous! OMG, ๐Ÿ™€๐Ÿ‘๐Ÿ‘โ˜€๏ธ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘™

After weeks of procrastinating, itโ€™s motivated me to clean and wash my balcony. Worked sooooo hard, it was lovely with the gorge vitamin D rays โ˜€๏ธand gentle breeze, thoroughly loved it. Just shorts, vest and wellies ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ, more thunderwoman than Wonderwoman but itโ€™s exercise, itโ€™s sunny, so whoโ€™s fussed ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ‘

Userlevel 7
Badge +9
Just a bit old boy ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘

ย 

Userlevel 7
Badge +9

The combo of gorge morning autumnal โ˜€๏ธ, and my birds water, produced this lovely prismย 

A rainbow of beautyย 

ย 

Userlevel 7
Badge +8

The combo of gorge morning autumnal โ˜€๏ธ, and my birds water, produced this lovely prismย 

A rainbow of beautyย 

ย 

Excellent pic Bev, you have to be quick to catch these images ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Userlevel 7
Badge +9

Monsoonย hail โ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธโ˜”๏ธ๐Ÿ™€

Weโ€™ve had a huge mix of wind, sun and rain so far todayโ€ฆย hopefully weโ€™ll at least get a nice rainbow at somepoint!ย :grin: ย now, to hang the washing out or notโ€ฆย hmmmโ€ฆย 

Badge +2

Its raining โ˜”โ˜” ๐ŸŒง๐ŸŒง..ย  no hang on its stopped...โ˜๏ธโ˜๏ธ.....ooohhh lovely ....Suns outย  ๐ŸŒฅ๐ŸŒค๐ŸŒค..ย  oh its gone again.ย  Noย its backย  ๐ŸŒž.ย  Like the Okekoke.

Given up being a weather reporter today.ย 

Reply